fbpx
משלוח עם שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 169 ש"ח

אצלנו באתר בסטק חנות המחשבים המובילה בארץ תמצאו שולחן גיימינג בעיצוב מיוחד + משלוחים מהירים לכל הארץ. אפשרות לאיסוף השולחן אצלנו בחנות בתיאום מראש. לכל שאלה או בקשה מוזמנים לפנות אלינו בוואצפ או בטלפון.

סינון:
סנן לפי מחיר - slider
1,3991,399

שולחן גיימינג הוא שולחן שעליו אנשים משחקים משחקי מחשב, משחקי קלפים או משחקי קוביות. בעבר, שולחנות אלה היו בדרך כלל גדולים וכבדים עם משטח עבה על מנת לספק משטח משחק רך ולמנוע נזק לראש השולחן. שולחנות המשחקים של היום בדרך כלל קטנים וקלים יותר, אך עדיין עם הרבה מקום להתאים לצרכי השחקנים.

מהו שולחן למחשב?

שולחן גיימינג למשחקים למחשבים הוא רעיון חדש שצובר פופולריות. הרעיון הוא להיפטר מהעומס בשולחן על ידי הבאת המחשב לשולחן. יש לזה כמה יתרונות: זה הופך כל חדר לסטודיו, זה גורם לחדר להיראות כמו משרד, זה תופס פחות מקום ונותן לך יותר מקום לפעילויות על השולחן שלך.

שולחן למשחקי מחשב 

שולחן גיימינג הוא שולחן משחקים שתוכנן במיוחד למשחקים, לרוב משחקי גיימינג. זה עשוי להיות רהיט נפרד או משטח מתקפל שניתן לפרוש ולהניח על שולחן רגיל. המטרה האופיינית של שולחן המשחקים היא שיהיה מספיק מקום לכל שחקן כדי שיהיה מספיק מקום למרפקים מבלי לדאוג להיתקל בזרועו בשולחן.

לסיכום המאמר:

שולחן גיימינג כיום הפך לדבר שהוא חובה לכל גיימר. אצלנו באתר בסטק חנות המחשבים המובילה ביותר בארץ תמצאו מבחר רחב של מוצרי גיימינג במחירים משתלמים במיוחד + אחריות מלאה למשך שנה ומשלוחים מהירים לכל הארץ. צריכים עזרה בבחירת המוצרים ? צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.

סגירת תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב משלוח
      החלת קופון
      ×
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות לקוחות ב WhatsApp
      היי, שירות הלקוחות של 'בסטק' זמין עבורכם ב WhatsApp לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם 😀
      דילוג לתוכן